joi, 27 decembrie 2007

La Multi Ani, Stefan[a-z]* !

Azi e Sfantul Stefan, deci

La Multi Ani tuturor celor ce se numesc Stefan!

Avem si noi un Stefan in echipa, deci el e primul Stefan! Ceilalti sunt urmatorii.

Precizare 1: am pus in titlu o expresie regulata [sper] corecta! :D

Pentru cine nu stie s-o citeasca, expresia aceasta regulata ar trebui sa se citeasca in felul urmator: toate variantele care incep cu "Stefan", adica: Stefan, Steana, Stefania etc. - important e ca "Stefan" sa fie la inceput, iar orice vine dupa se considera a fi corect!

=> Eh, isn't that smart or what? ;)) In felul acesta am prins generalizarile tuturor numelor! (Ok, recunosc nu fac si verificarea ca acele nume exista, dar tot e un pas inainte!)

Precizare 2: m-am gandit si la varianta

([A-Z][a-z]*)?Stefan[a-z]*

dar m-am gandit ca ar fi deja prea complicat!

Astfel, cu aceasta formulare as fi prins in plus si nume de tipul McStefan, MacStefan, O'Stefan (in expresia curenta nu bag semne de punctuatie deoarece consider ca numele au trecut printr-un filtru inainte si sunt pipe-uite spre mine fara semne de punctuatie, deci primesc OStefan care va fi prins de expresia curenta) etc.

Sper ca v-am distrat putin! Technology is fun - acesta-i mesajul acestui blog si pana la urma lumea va intelege asta!

Liviu.


Mai multe informatii se pot gasi la: http://interfete-evoluate.com/blog/6-liviu-iacob/29-la-multi-ani-stefana-z-

Niciun comentariu: