duminică, 13 ianuarie 2008

Despre PR

Acesta va fi penultimul articol al blogului nostru de Interfete Evoluate. Iata de ce scriu acest articol:

  1. segmentul de PR/comunicare tinde sa fie desconsiderat in Ro
  2. oamenii in principiu nu inteleg de ce ai nevoie de cineva care, folosind cuvintele potrivite, sa intoarca frazele pana iti construieste mesajul perfect, si apoi sa transmita acest mesaj mai departe (eventual adaptat pentru fiecare dintre media targetate)

Din punctul meu de vedere, PR si o persoana care face PR inseamna:

O persoana in care n-am absolut nici un fel de interes sa ma convinga sa-mi placa ziarul "Libertatea" si sa ma convinga despre cum e in interesul meu sa-l cumpar, sa-l citesc din scoarta-n-scoarta si sa-l astept cu nerabdare in fiecare zi, aparitie dupa aparitie.

Da, ma puteti cita daca vreti, cu conditia sa precizati sursa (adica acest site).

Intr-adevar, aparent, definitia mea de mai sus poate fi de competenta advertisingului, dar nu e chiar asa pentru ca am folosit cuvinte precum "sa ma convinga" /"sa-mi placa" / "nerabdare" - astea sunt transmise de partea bine executata de comunicare, nu de reclama propriu-zisa. (Desigur, partea de PR/comunicare poate fi inclusa intr-o reclama.)

Liviu.

P.S.: Imi cer scuze ca am mentionat numele acelei publicatii de o calitate sub-sub-indoielnica

P.S.2: Acest articol reprezinta parerea mea in legatura cu marcile mentionate. Toate drepturile de copyright apartin proprietarilor marcilor mentionate.


Mai multe informatii se pot gasi la: http://interfete-evoluate.com/blog/6-liviu-iacob/33-despre-pr

Niciun comentariu: