luni, 12 noiembrie 2007

De ce ma simt bine? Dar in sens opus…

Stateam si reflectam in ultimele zile in legatura cu interfete evoluate, de genul AJAX sau iarasi AJAX sau chestii cum ar fi XML sau din nou XML. Parca e Christmas si sunt nume de cadouri astea - ar fi tare sa cosntruim Christmas din AJAX si XML Anyway, nimeni nu citeste acest blog funny pentru interfete evoluate.

Ma simt bine – asa am zis in titlu. Traiesc o viata ca un vis urat cu deadlines multe, care vin in continuu, si fara fete, ca ele nu vin deloc. Genial si fenomenal aproape simultan – singurul lucru important aici este interfete, care se integreaza perfect si logic. Si daca poetul popular era destept le facea si evoluate. Mhm, de Christmas. Eu sunt nuvelist evoluate.

Chiar vreti sa va mai zic ceva de AJAX? V-as spune, dar singurele poante cu AJAX pe care vi le pot spune sunt adaptari dupa poante cu HTML. Sa fim seriosi, acum, trebuie sa fii student la Automatica & Calculatoare ca sa spui poante cu HTML. Hmm, that makes me wonder… oare poti cuceri o fata cu glume HTML/XML?

Ma simt asa bine ca vreau sa ma trezesc. E aproape 3 noaptea si nu stiu cum sa mai pierd timpul. Cred ca pentru asta am nevoie de interfete evoluate. Sa ma trezeasca. Din ce? Din interior… spre exterior. Ha, ce poanta tare- nici macar eu n-o inteleg!

Pana data viitoare, stiti cum se spune: Interfete din toata lumea, Evoluate cel mai bine pe acest site. De Christmas. V-am zis eu ca n-are nici o legatura? Well, am avut dreptate!

Liviu.


Mai multe informatii se pot gasi la adresa: http://interfete-evoluate.com/blog/4-de-ce-ma-simt-bine-dar-in-sens-opus

Niciun comentariu: