luni, 12 noiembrie 2007

Fericirea cautariii intre Interfete si Evoluate

Azi as putea vorbi despre elemente fundamental caracteristice pentru Interfete Evoluate, cum ar fi DOM sau DTD. Desigur, as putea, dar nu o voi face. Pentru ca iar vreau ca voi sa nu intelegeti nimic, iar Google sa inteleaga mai bine ce am avut eu de spus.

Ieri, adica sambata, pe la jumatea zilei, echipa era super fericita – pentru prima oara Interfete Evoluate ale noastre urcasera pe primul loc – eram in frunte, eram primii, eram cei mai buni. Azi iar am coborat pe locul 3. Eh, viata-i grea – pana si motoarele de cautare te refuza cateodata....

Stiti cum se spune: despre concurenta numai de bine! – Asadar, felicitari in continuare celor 2 echipe care sunt deasupra noastra – nu va voi linkui :P evident!


Stiti ce ma gandeam? Oare pe yahoo noi existam? Hmm, o sa caut later.

In ceea ce ne priveste momentan, o ducem bine la trafic in sensul ca suntem cu dublu de vizite fata de oricine, deci tot suntem si noi tari la ceva!

V-ati gandit vreodata sa invatati XPATH sau altceva legat de interfete evoluate? Uite, pe mine treaba asta in legatura cu calculatoarele momentan ma lasa rece. Atat de rece incat mi-au inchetat mainile.

Data viitoare voi scrie ceva filozofic si sentimental, ca mi-au venit niste idei HTML-istice in legatura cu rece vs. caldura sufletului vs. interfete evoluate. Wow, ce tare o sa fie! Deja am scris un paragraf.

Liviu.

Mai multe informatii se pot gasi la: http://interfete-evoluate.com/blog/6-liviu-iacob/18-fericirea-cautariii-intre-interfete-si-evoluate

Niciun comentariu: