luni, 26 noiembrie 2007

Votul = una dintre posibilele Interfete Evoluate intre politicieni si alegatori

Am votat: Da, evident ca am votat si foarte bine am facut.
  1. Pentru EuroAlegeri.
  2. In legatura cu uninominalul lui Basescu.

Respect democratia si statul din care fac parte. Imi exercit dreptul de a-mi exprima parerea – People have died for this. Thank you!

Pun presiune pe politcieni in felul acesta: ei vor vedea ca “lumea”, adica eu si ceilalti votanti suntem cu ochii pe ei – ii urmarim si nu-i lasam sa respiire! Si foarte bine facem! - Sa respire dupa 4 ani daca vor! - Pana atunci sa lucreze pentru mine!

Eu vreau sa-mi fie mie bine. Iar voi ar trebui sa vreti sa va fie voua bine… => Democratia (capitalismul e un bonus pentru democratie) se bazeaza pe un individ puternic - cand este puternic individul? Hmm, atunci cand DECIDE!!!

[Ar trebui] Sa va pese si voua! Sper ca v-a pasat!

Liviu.


Mai multe informatii se pot gasi la: http://interfete-evoluate.com/blog/6-liviu-iacob/20-votul--una-dintre-posibilele-interfete-evoluate-intre-politicieni-si-alegatori-g-articol-serios

Niciun comentariu: